Follow on Bloglovin Follow on Bloglovin Follow on Bloglovin Follow on Bloglovin Follow on Bloglovin Follow on Bloglovin




the church

0
Jag var på kyrkogåren igår och tände ett ljus på pappas grav. Det var så vackert på kyrkogården, det var ljus tända över allt och man kände en värme från alla andra som också satte ljus på gravar. Jag var även inne i kyrkan och tände ett ljus för pappa och farfar. Kyrkan är verkligen den vackraste kyrkan jag någonsin varit i. När jag kom in i kyrkan drog en våg med känslor över mig. Jag har inte varit i kyrkan sedan pappas begravning och det var så jobbigt att komma tillbaka dit efter åtta år. Minnena poppade upp ett efter ett och jag kunde inte hindra tårarna. Det var verkligen jobbigt men jätte skönt att gråta ut. 
 





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?