Follow on Bloglovin Follow on Bloglovin Follow on Bloglovin Follow on Bloglovin Follow on Bloglovin Follow on Bloglovin




read all about it

1
Då var höstlovet slut för denna gången! Jag har haft ett underbart lov trots att jag nästa bara sovit hela lovet. Sova kan också vara underbart ibland. När väckarklockan ringde imorse insåg jag att jag dragit på mig en förkylning. Det är så hemskt. Min hals bränner och det känns som min hjärna kommer sprängas vilken sekund som helst. 

Så för mig blir det ingen skola idag. Ganska skönt faktiskt men jag missar en hel del vilket inte är så bra. Jag somande om innan och jag vaknade nu precis. Så skönt att sova lite extra. Jo, jag satte på en spellista på spotify som jag lyssnade på hela tiden i sommras. När Read All About It går igång kommer det en våg av tårar. Det var den låten jag lyssnade på konstant när jag träffade honom. Just den låten får mig att tänka på honom och allt som hände (en lång historia). Åhh jag saknar honom så! Har ni också någon låt som får er att tänka på en speciell person? Isåfall, vilken? 
Emeli Sandé – Read All About It, Pt. III
 min frukost!!


Kira

Söt blogg hihi! Gillar hur du skriver också!



URL: http://kirauhlin.com






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?