Follow on Bloglovin Follow on Bloglovin Follow on Bloglovin Follow on Bloglovin Follow on Bloglovin Follow on Bloglovin




passport

3
Godmorgon! Jag vaknade tidigt idag och började dagen med att gå ut och springa. Det var jätte härligt verkligen, älskar att springa på morgonen! Planerna idag är först att fixa pass sen ska jag och mamma shoppa i Kungsbacka efter vi varit hos polisen. Jag ska införhandla mig en ny foundation och ett par Nike Free Run svarta! Har länge kollat på Nike Free Run men det har aldrig blivit av att jag köpt dem men nu är det på tiden att jag skaffar dem. Klockan är strax över tolv nu och jag måste kila till polisen nu, puss
-fina stubben har legat i min säng hela dagen, åhh mys-
 


Amanda

åhh ska du resa? vart ska du? :))

Svar: Jag ska til en ort/by i alperna som heter Zermatt
inajonsson.webblogg.se



URL:



Hanna Selenbrink

Haha vilken söt katt!:)



URL: http://hannaselenbrink.se



Stella

Naw, så fiiin :)



URL: http://photobystella.blogg.se






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?