Follow on Bloglovin Follow on Bloglovin Follow on Bloglovin Follow on Bloglovin Follow on Bloglovin Follow on Bloglovin




lär känna mig lite bättre

0
1. Hur gammal är du om fem år? 20!
2. Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Wilma
3. Hur lång är du? 163 cm 
4. Vilken är den senaste filmen du sett? Safe Heaven
5. Vem ringde du senast? Min lillebror
6. Vem ringde dig senast? Carolina
7. Hur löd det senaste sms:et du fick? Har ingen telefon så smsar inte ;)
8. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Dem var skilda men pappa lever inte längre
9. När såg du senast din mamma? Idag
10. Vilken ögonfärg har du? Blå! :)
11. När vaknade du i dag? Halv tio 
12. Vilken är din favoritjulsång? Mer jul och Tänd ett ljus
13. Vilken är din favoritplats? I famnen på honom
14. Var tror du att du befinner dig om tio år? I New York om mina planer går som dem går
15. Vad skrämde dig om natten som barn? Monstret under sängen
16. Vad fick dig verkligen att skratta senast? När Wilma skulle bajsa på en äng, aldrig skrattat så mycet förrut!!
17. Hur stor är din säng? 90 cm!! Min lillebror har större än mig...:(
18. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar
19. Sover du med eller utan kläder på dig? Sover inte naken men sover heller inte med massa kläder
20. Hur många kuddar har du i sängen? 2
21. Hur många landskap har du bott i? 1
22. Hur många städer har du bott i? Jag har bara bott i en stad
23. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Barfota på sommaren, skor på våren och hösten och strumpor på vintern!
24. Är du social? Självklart!
25. Vilken är din favoritglass? Ben & Jerry's Chunky Monkey
26. Vilken är din favoritefterrätt? Hallonpaj
27. Tycker du om kinamat? Har aldrig smakat tror jag
28. Tycker du om kaffe? Haha ja, jag klarar mig inte utan kaffe!
29. Vad dricker du till frukost? Färskpressade apelsiner
30. Sover du på någon särskild sida? Ingen aning
 31. Kan du spela poker? Nej, har spelat det någon enstaka gång men kommer inte ihåg
32. Tycker du om att mysa? Vem tycker inte om det?
33. Är du en beroendemänniska? Ja det är jag! Jag är beroende av honom, glass och luft
34. Känner du någon med samma födelsedag som din? Alltså, min mamma fyller år två dagar efter mig! Det är det närmaste någon jag känner smo fyller år
35. Vill du ha barn? Jadå
36. Kan du några andra språk än svenska? Engelska, Franska och lite portugisiska
37. Har du någonsin åkt ambulans? Jag har åkt ambulans över sju gånger. Jag har även testat på ambulanshellikopter...
38. Föredrar du havet eller en pool? Havet alla gånger
39. Vad spenderar du helst pengar på? Jag spenderar helst pengar på bra saker, såsom röda korset men jag spenderar ändå alla pengar på kläder och godis
40. Äger du dyrbara smycken? När min farmor dog fick jag ärva en hel del fina saker från henne. Egentligen spelar det ingen roll om man äger dyra smycken. Jag har många smycken (armband, halsband) som tillhörde min pappa, kanske inte världens dyraste i pengar men för mig är dem det mesta dyrbara jag har
41. Vilket är ditt favoritprogram på tv? The Vampire Diaries
42. Kan du rulla med tungan? Kunde när jag var liten
43. Vem är den roligaste människan du känner? Måste vara charmtrollet till lillebror jag har
44. Sover du med gosedjur? Sover med alla gossedjur jag har kvar från barndomen, hehe! Kan inte med att slänga dem
45. Vad har du för ringsignal? Ingen telefon=ingen ringsignal
46. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? Har kvar alla kläder jag fick av pappa
47. Vad har du närmast dig just nu som är rött? Tavlan jag precis målade
48. Vad åt du senast? Ben & Jerrys





NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?