Follow on Bloglovin Follow on Bloglovin Follow on Bloglovin Follow on Bloglovin Follow on Bloglovin Follow on Bloglovin




hello world

1
Jag har varit så upptagen dem två senaste dagarna! Först och främst är jag fortfarande sjuk vilket suger. I torsdags var jag hemma från skolan. Mådde verkligen skit och allt sög. Igår var jag däremot i skolan. Jag hade bild och svenska på schemat hela dagen, vilket är mina två favoritämnen, så det var roligt. Efter skolan åkte jag med Emma till affären och köpte gott. Jag somnade hemma hos Emma halv tolv, vilket kanske inte var tanken. Hursomhelst, jag är hemma nu och skriver en fransk dagbok, suck. 
 
Måste verkligen berätta vad jag precis fick för besked. Min krönika ska bli publicerad i tidningen! Alltså, lilla jag kommer få se min krönika, mitt namn och min bild i tidningen! Det är verkligen helt sjukt! Fick verkligen glädjetårar när jag såg mejlet. Så idag ska det firas med tårta och cider!
 


FELICIA

snygg du är!



URL: http://whofelicia.blogg.se






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?