Follow on Bloglovin Follow on Bloglovin Follow on Bloglovin Follow on Bloglovin Follow on Bloglovin Follow on Bloglovin




bad boys

2
Zara Larssons nya låt Bad Boys tycker jag är jätte bra. Många tycker att videon är nästan copy av Beyonce men jag ser inte felet i det. Alltså, Beyonce är hennes största inspirationkälla och då är det inte konstigt om hon tar sin inspiration därifrån. Jag tycker låten är grym men videon är lite för mycket. Den är bra och så men hon har härmat Beyonce för mycket. Annars har Zara lyckats sjukt bra med låten! 


klarajt.blogg.se

Tycker också hennes nya låt är bra!!

Sv: Wow, duktig du är som håller det! Håret måste kännas mycket fräshare om man klipper det med jämna mellanrum.. eller?



URL: http://klarajt.blogg.se/



klarajt.blogg.se

Sv: Vad roligt!! Jag ska svara på bloggkommentarer sen måste jag göra två olika praouppgifter, fota outfitbilder, läsa ett bildkompendie, brodera och göra egen choklad... men jag kommer absolut inte hinna allt det här ikv hahah men jag hoppas jag hinner klart med kommetnarerna sen får vi se vad jag gör mer :D



URL: http://klarajt.blogg.se/






NAMN
 

MAIL


URL


SKRIV DIN KOMMENTAR


Spara?